Kas yra straipsnių katalogai ir kodėl reikia jais naudotis?

Kas yra straipsnių katalogai?

Straipsnių katalogai, dar vadinami SEO straipsnių katalogais, kuriuose talpinami straipsniai su nuorodomis į jūsų tinklalapį. Tai interneto leidiniai, kuriame publikuojami straipsniai įvairiomis temomis. Katalogas reiškia, kad straipsnių temos yra gražiai surūšiuotos pagal temas, kad lankytojui, taip pat ir Google robotui, būtų patogu susirasti tekstą pagal norimas temas. SEO straipsnių talpinimas yra vienas iš tinklalapio optimizavimo būdų. Iš principo, tai galima vadinti internetine reklama. Kitaip tariant, būtų galima pastebėti tai, kad tai yra vienos iš pagrindinių internetinės rinkodaros sistemų dalių, kurią tinkamai pasitelkus ir kuria pasinaudojus galima pasiekti puikių rezultatų. Būtų galima pastebėti tai, kad dažniausiai straipsnių katalogai yra kuriami su tuo tikslu, kad būtų galima suteikti žmonėms mokamą arba nemokamą galimybę patalpinti individualų turinį, bei patalpinti asmeninę nuorodą.

Kodėl reikėtų talpinti straipsnius į katalogus?

Atgalinių nuorodų skaičius vedantis į jūsų tinklalapį visais laikais buvo svarbus rodiklis sprendžiant tinklalapio reitingus ir pozicijas Google bei kitų paieškos sistemų rezultatuose. Todėl galimybė talpinti straipsnius su atgalinėmis nuorodomis yra išties padeda plėsti atgalinių nuorodų tinklą ir taip pasikelti reitingus. Patalpinę straipsnį su nuoroda į straipsnių katalogą reklamuojate savo produktus, prekes, paslaugas ar tiesiog patį tinklalapį. Tai puikus įrankis kurti nuorodų tinklą (išorinis SEO optimizavimas). Dėdami nuorodas ant norimų raktažodžių keliate savo galimybes paieškoje būti rastiems pagal konkretų raktažodį.

SEO straipsnių katalogai gali būti:

  • mokami arba nemokami
  • privatūs (talpina tik administratorius) arba vieši (gali talpinti visi norintys/užsiregistravę)
  • moderuojami (straipsnis paskelbiamas po administratoriaus peržiūros) arba nemoderuojami
  • visomis temomis arba skirtas konkrečiai temai

Reikėtų nepamiršti, kad Google vertina tik unikalų turinį. Tad tą patį straipsnį keldami į skirtingus straipsnių katalogus naudos negausite – laimės pirmas suindeksuotas straipsnis, kiti liks beverčiai. Kuo daugiau kopijuoto turinio, tuo didesni šansai susilaukti Google nemalonės, o jau esančias nuorodas į reklamuojamą verslą padaryti  žalingomis.