Reklama socialiniuose tinkluose

Reklama socialiniuose tinkluose ir SEO yra dvi glaudžiai susipynusios strategijos. Kadangi socialinė žiniasklaida remiasi aukštos kokybės turiniu ir stipriu prekių ženklu, išlaidos, kurias jūs išleidžiate į SEO, gali dvigubai padidinti jūsų socialinės žiniasklaidos pasiekiamumą ir, kaip rodo dauguma paieškos rinkodaros specialistų, jūsų socialinė žiniasklaida gali žymiai padidinti paieškos reitingą.

Daugiau būdų, kaip naudotis reklama socialiniuose tinkluose, kad efektyviai padidintumėte savo SEO:

1. Sekėjų skaičius. Bendras pasekėjų skaičius ir jūsų socialinės žiniasklaidos profilių ryšys turi didelę įtaką jūsų reitingams. Pasekėjų skaičiaus didinimas yra lėtas procesas, tačiau jis yra efektyvus tol, kol esate nuoseklus. Pateikite savo prekės ženklą unikaliai ir nuosekliai, paskelbkite naudingų straipsnių, naudingų patarimų, tada sekite paskyrą, tiesiogiai bendraukite su potencialiais pasekėjais.

2. Išorinių atvykstamojo ryšio skatinimas. Socialinė žiniasklaida taip pat naudinga, nes ji skatina daugiau išorinių svetainių susieti su jūsų turiniu ir kuo daugiau skirtingų išorinių nuorodų jūs turite, tuo didesnę galią gausite „Google“ akyse. Šiuo atveju socialinė žiniasklaida paprastai naudojama kaip transliacijos kanalas. Jūsų turinys, darant prielaidą, kad jis yra originalus ir naudingas, bus naudojamas kaip masalas, o jūsų socialiniai kanalai bus naudojami kaip žvejybos poliai.

3. Optimizuokite savo įrašus paieškoms. Ši strategija taip pat priklauso nuo turinio, tačiau ji atveria papildomą paieškos kanalą. Be naujienų, straipsnių ir žinių įrašų, „Google“ taip pat linkusi rodyti populiarias socialinės žiniasklaidos naujienas aukščiausių savo įrašų skiltyje.

4. Socialinis dalijimasis. Pasidalijimas prisideda prie prekės ženklo autoriteto taip pat, kaip ir išoriniai ryšiai. Geriausias būdas skatinti didesnį socialinį pasidalijimą – tai tiesiogiai kreiptis į jį. Geriausia šios strategijos dalis – tai savaime ilgalaikis ciklas; kuo daugiau žmonių dalinsis jūsų turiniu, tuo daugiau naujų stebėtojų, kuriuos gaunate, o kuo daugiau stebėtojų turite, tuo daugiau dalinasi.

5. Vietos paieškos stiprinimas. Socialinė žiniasklaida taip pat suteikia puikią galimybę įsitraukti į vietos bendruomenę, siunčiant vietos valdžios institucijoms signalus didelėms paieškos sistemoms. Piavyzdžiui, kai jūsų įmonė dalyvauja vietiniame festivalyje, parodoje ar kitame renginyje, fotografuoja ir įkelia įrašą, kviesdama kitus vietos gyventojus komentuoti. Tai sustiprina jūsų dalyvavimą bendruomenėje ir daro jus labiau matomą vietos paieškose.

Daugeliu atvejų tai yra pagrindiniai sėkmingos reklamos socialiniuose tinkluose kampanijos elementai, ir, kaip ir daugumoje SEO strategijų, jis susiję su vienu pagrindiniu principu: kuo geresnę patirtį suteiksite savo vartotojams, tuo auskščiau būsite įvertinti Google.

Internetinė reklama socialiniuose tinkluose

Kadangi technologijos keičiasi ir vystosi, rinkodaros specialistai toliau randa naujų būdų, kaip pasiekti auditoriją. Socialiniai tinklai šiuo metu yra populiariausias užsiėmimas suaugusiems laisvalaikiu visame pasaulyje, o reklamuotojai išplėtojo savo strategijas siekdami sudominti vartotojus socialiniuose tinkluose pavyzdžiui Facebook, Twitter ar Instagram. Internetinė reklama socialiniuose tinkluose tapo pelninga galimybe didelėms ir mažoms įmonėms ir bet kokio dydžio biudžetui.

Facebook

Facebook turi daugiau nei du milijardus naudotojų, tai yra puiki proga pasiekti platesnę auditoriją internetinės reklamos srityje. Kadangi Facebook yra socialinės žiniasklaidos svetainė, galite tikėtis daugiau srauto iš tinkamai suplanuotų skelbimų, jie gali padidinti srautą į Jūsų svetainę. Facebook dirba su reklamuotojais, kad sukurtų veiksmingus skelbimus, kurie netrukdytų naudotojų patirčiai. Tai naudinga Jums, Facebook ir Jūsų auditorijai. Panašiai kaip ir vaizdiniai skelbimai, Facebook skelbimai būna skirtingi: darbalaukio šoninė juosta, Desktop feed ir Mobile feed.

Darbalaukio skelbimai. Šoninė juosta yra seniausia “Facebook” reklamos rūšis. Šie skelbimai rodomi dešinėje naujienų kanalo pusėje kartu su kitais rašmenimis, pranešimais ar naujienomis. Svečiai dažniausiai juos ignoruoja, nes jie yra išjungiami, bet įstrigęs vaizdas gali pritraukti lankytoją.

Desktop Feed skelbimai. Vartotojų sklaidos kanalai (šiuo metu pažymėti kaip “Siūlomas skelbimas”) atrodo panašiai į įprastus įrašus. Kadangi SEM skelbimai būtų integruojami į paieškos rezultatus, Desktop Feed skelbimą lankytojas gali pastebėti iš karto, nes jis atrodo kaip įprastas pranešimas.

Mobile feed skelbimai. Mobile sklaidos kanalas veikia taip pat, bet skelbimai yra skirti mobiliesiems vartotojams.

Twitter

Jei jūsų auditorija myli Twitter, reklama šioje platformoje gali būti puikus būdas sustiprinti dalyvavimą ir išauginti auditoriją. Kaip ir Facebook, Twitter skelbimai leidžia reklamuoti turinio pasiūlymus naudodamiesi naudotojų sklaidos kanalais ir suteikia Jums variantų pagal kainą ir rezultatus.

Twitter skelbimai yra reklamuojamų tweets, reklamuojamų paskyrų ir reklamuojamų tendencijų forma. Twitter skelbimai – tai veiksmingas būdas sukurti tokią informaciją ir pagerinti jūsų prekės ženklo žinomumą. Jie taip pat teikia išsamius įrankius konversijų stebėjimui ir duomenų rinkimui per Jūsų kampanijas.

Instagram

Instagram, žinomas kaip vizualinė socialinės žiniasklaidos platforma, suteikia puikią progą pristatyti savo dizaino talentą (arba savo dizainerį). Nesvarbu, ar pasirenkate reklamuoti per vieną vaizdą, karuselę ar vaizdo įrašą, efektyvus Instagram skelbimas tuoj pat patraukia lankytoją, paskatindamas spustelėti. Nors sąnaudos reklamuoti Instagram šiuo metu yra šiek tiek didesnės nei Facebook ir Twitter, šie skelbimai teikia geriausius paspaudimų rodiklius. Tai reiškia, kad jūsų auditorijos nariai labiau linkę tapti pasekėjais ir galiausiai klientais.

Skelbimai internete pateikiami įvairiais stiliais, kiekvienas iš jų turi privalumų ir trūkumų. Kokią internetinė reklama pasirinksite Jūs?