Reklama socialiniuose tinkluose

Reklama socialiniuose tinkluose

Reklama socialiniuose tinkluose ir SEO yra dvi glaudžiai susipynusios strategijos. Kadangi socialinė žiniasklaida remiasi aukštos kokybės turiniu ir stipriu prekių ženklu, išlaidos, kurias jūs išleidžiate į SEO, gali dvigubai padidinti jūsų socialinės žiniasklaidos pasiekiamumą ir, kaip rodo dauguma paieškos rinkodaros specialistų, jūsų socialinė žiniasklaida gali žymiai padidinti paieškos reitingą.

Daugiau būdų, kaip naudotis reklama socialiniuose tinkluose, kad efektyviai padidintumėte savo SEO:

1. Sekėjų skaičius. Bendras pasekėjų skaičius ir jūsų socialinės žiniasklaidos profilių ryšys turi didelę įtaką jūsų reitingams. Pasekėjų skaičiaus didinimas yra lėtas procesas, tačiau jis yra efektyvus tol, kol esate nuoseklus. Pateikite savo prekės ženklą unikaliai ir nuosekliai, paskelbkite naudingų straipsnių, naudingų patarimų, tada sekite paskyrą, tiesiogiai bendraukite su potencialiais pasekėjais.

2. Išorinių atvykstamojo ryšio skatinimas. Socialinė žiniasklaida taip pat naudinga, nes ji skatina daugiau išorinių svetainių susieti su jūsų turiniu ir kuo daugiau skirtingų išorinių nuorodų jūs turite, tuo didesnę galią gausite „Google“ akyse. Šiuo atveju socialinė žiniasklaida paprastai naudojama kaip transliacijos kanalas. Jūsų turinys, darant prielaidą, kad jis yra originalus ir naudingas, bus naudojamas kaip masalas, o jūsų socialiniai kanalai bus naudojami kaip žvejybos poliai.

3. Optimizuokite savo įrašus paieškoms. Ši strategija taip pat priklauso nuo turinio, tačiau ji atveria papildomą paieškos kanalą. Be naujienų, straipsnių ir žinių įrašų, „Google“ taip pat linkusi rodyti populiarias socialinės žiniasklaidos naujienas aukščiausių savo įrašų skiltyje.

4. Socialinis dalijimasis. Pasidalijimas prisideda prie prekės ženklo autoriteto taip pat, kaip ir išoriniai ryšiai. Geriausias būdas skatinti didesnį socialinį pasidalijimą – tai tiesiogiai kreiptis į jį. Geriausia šios strategijos dalis – tai savaime ilgalaikis ciklas; kuo daugiau žmonių dalinsis jūsų turiniu, tuo daugiau naujų stebėtojų, kuriuos gaunate, o kuo daugiau stebėtojų turite, tuo daugiau dalinasi.

5. Vietos paieškos stiprinimas. Socialinė žiniasklaida taip pat suteikia puikią galimybę įsitraukti į vietos bendruomenę, siunčiant vietos valdžios institucijoms signalus didelėms paieškos sistemoms. Piavyzdžiui, kai jūsų įmonė dalyvauja vietiniame festivalyje, parodoje ar kitame renginyje, fotografuoja ir įkelia įrašą, kviesdama kitus vietos gyventojus komentuoti. Tai sustiprina jūsų dalyvavimą bendruomenėje ir daro jus labiau matomą vietos paieškose.

Daugeliu atvejų tai yra pagrindiniai sėkmingos reklamos socialiniuose tinkluose kampanijos elementai, ir, kaip ir daugumoje SEO strategijų, jis susiję su vienu pagrindiniu principu: kuo geresnę patirtį suteiksite savo vartotojams, tuo auskščiau būsite įvertinti Google.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *