Keisti mitai apie SEO straipsnius ir tekstus

seo straipsniai

SEO rinkoje sklando ne vienas mitas ar stereotipas apie tai, kaip turėtų būti daroma optimizacija. Priežastys labai paprastos – pasenusi informacija, klaidinantis SEO agentūrų požiūris siekiant iš klientų gauti kuo daugiau pinigų ir paprasčiausias mąstymas, kad Google Lietuvą laiko 5-ja pasaulio šalim, jei ne 15-ja. Šiame straipsnyje pabandysime keletą mitų išblaškyti. Pasirodo, daug kas yra ne taip, kaip galvojome.

SEO straipsniai turi būti 300 žodžių

Šis mitas atsirado prieš dešimtmetį ir vis dar labai gajus. Kodėl 300, o ne 500? Juk Google sako, kad kuo įdomesnis ir įtraukiantis turinys, tuo geriau. Akivaizdu, kad 50-700 žodžių tekste galima skaitytojui pateikti gana išsamią informaciją. 300 žodžių yra senovinio mašinraščio standartas. 1800 spaudos ženklų be tarpų yra 250-300 žodžių. Būtent tiek teksto tilptų į vieną lapą, jei spausdintume ne kompiuterio klaviatūra, o rašomąja mašinėle per kalkę. 250-300 žodžių žmogus perskaito per 2 minutes. Būtent tiek laiko jis sugeba skirti koncentruoto dėmesio skaitant ekrane, o ne ant popieriaus. Jei skaitoma ilgiau nei 2 minutes, reikalingi papildomi dirgikliai tekste, kurie pritrauktų dėmesį – paryškinimai, sąrašai, iliustracijos. Štai jums ir 300 žodžių. Google pakaks ir 100 žodžių bei 3 video klipų, kad lankytojas puslapyje liktų ilgiau, nei skaitydamas 300-500 žodžių tekstą, tad jo keliamas tikslas pasiekiamas ir su mažiau teksto.

Straipsnyje reikia juodinti tekstą

Ar pastebėjote straipsnių, kuriuose pajuodinti ištisi sakiniai. Maža to, kai kurie ura pabraukti, parašyti pasvirusiu tekstu. Tai dėl SEO mito, kad reikia išskirti raktinius žodžius. Seniau gal ir reikėjo, tačiau Google puikiai supranta HTML kodą ir aiškiai suvokia, kad <strong> <em> <underline> kodai yra skirti pažymėti tam tikrus žodžius, kuriuos autorius nori pabrėžti. Jei jaus žymimi sakiniai, tampa nebeaišku, kas norima pabrėžti. Tada toks formatavimas praranda prasmę.

Skaitytojui pakanka mažesnio dirgiklio, kad į jį atkreiptų dėmesį. Be to dirgiklis gali būti ir reklama šone, kurią Google robotas mato kaip parastą kodą. Nepersistenkite su formatavimu. Geriau jau įdėkite papildomą iliustraciją ar video.

SEO straipsnis gali turėti tik 2 išeinančias nuorodas

Tiesa tokia: bet kuris straipsnis gali turėti tiek nuorodų, kiek mano esant reikalinga. Kai kuriuos nuorodos gali turėti „nofollow“ atributą. Interneto informacija yra paremta skirtingais šaltiniais. Rašydami tekstą apie sportinius batelius rašytojai remiasi Wikipedia, Nike ar Adidas istorija, aprašyta jų korporatyviniuose puslapiuose, iš Keds.com pasiskolintomis nuotraukomis. Visa tai galima pažymėti tekste. Ir, aišku, duoti nuorodą, kas Lietuvoje prekiauja sportiniais bateliais. Taigi, straipsnyje bus bent 4 išeinančios nuorodos ir tik viena jų ves į užsakovo puslapį. Google supras tai kaip kokybišką straipsnį, kur vartotojui pateikiama naudinga informacija apie sportinių batelių istoriją, o ne tik vienos el. parduotuvės reklama. Ir jis tokio straipsnio tikrai nenubaus už tai, kad jame yra daugiau, nei 2 išeinančios nuorodos.

Kaip matote, šie mitai yra gana dažni mūsų SEO rinkoje. Kalbėjimas apie juos padės jų atsikratyti, nors ir ne iš karto.

 

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *