Internetiniai straipsnių katalogai

Kas yra išorinis SEO optimizavimas ir kaip jis veikia?

Išorinis SEO optimizavimas – tai itin svarbi SEO optimizavimo dalis, tai viena iš dviejų sudedamųjų galutinio SEO dalių (antroji yra vidinis SEO optimizavimas). Išorinio SEO optimizavimo metu dažniausia stengiamasi į svetainę pritraukti kuo daugiau atgalinių nuorodų pagal tam tikrus kriterijus. SEO faktorių, lemiančių tinklalapio pozicijas Google paieškos sistemoje egzistuoja keli šimtai, pagal kuriuos „Google“ sprendžia, kokią poziciją priskirti konkrečiam tinklalapiui. Siekiant išvengti manipuliacijų, šie faktoriai nėra skelbiami viešai,tačiau Google nuolatos teikia rekomendacijas bei patarimus apie optimizavimą paieškos sistemoms.

Išorinis SEO – tai veiksmai, atliekami internete (ne nuosavoje svetainėje), siekiant padidinti tos svetainės raktinių žodžių kiekius bei pozicijas paieškos sistemose. Į išorinį SEO įeina:

  • atgalinių nuorodų į interneto svetainę skaičiaus didinimas (internetiniai straipsnių katalogai, panašaus pobūdžio svetainės, partneriai)
  • kenksmingų atgalinių nuorodų identifikavimas ir šalinimas
  • darbas su socialiniais tinklais (citavimo, teigiamų atsiliepimų skatinimas)
  • kiti veiksmai, atliekami svetainės „išorėje“

Išorinis SEO optimizavimas prasideda nuo konkurentų analizės, raktinių žodžių parinkimo, rinkos nustatymo, pozicijų pasirinkimo ir konkrečios puslapiui taikytinos SEO strategijos, kuri padėtų puslapiui atsidurti paieškos  TOP dešimtuke.

Išorinio SEO optimizavimo esmė paprasta –  kuo Jūsų svetainė turi daugiau kokybiškų nuorodų, tuo ji labiau vertinama paieškos sistemų. Kuo daugiau apie Jus šneka klientai, tuo Jūsų pardavimai labiau auga. Tai yra lygiai toks pats marketingas, tik persikėlęs į kibernetinę erdvę.

Išorinio optimizavimo negalima pradėti daryti, kol nesusitvarkėte savo vidinio SEO. Visi Jūsų atvesti klientai gali bėgti iš Jūsų puslapio jo daug nepanagrinėję ir taip Jūs stipriai padidinsite savo Bounce Rate – tai rodiklis, kuris parodo, kiek žmonių išeina iš puslapio jo nenagrinėję.

SEO optimizacija – labai svarbi šiuolaikinio verslo dalis. Aukštos pozicijos Google sistemoje pagal tinkamus raktinius žodžius gali padaryti didžiulį pokytį įmonės pardavimuose ir naujų klientų skaičiuje. Nuosekliai ir sąžiningai kurdami unikalų turinį ir kokybiškas atgalines nuorodas, kuriate ir savo internetinės svetainės autoritetą, o tuo pačiu ir įmonės įvaizdį bei reputaciją. Taigi, pastovus SEO optimizavimas pavers jūsų verslą lyderiu interneto paieškoje.

Įrašo “Kas yra išorinis SEO optimizavimas ir kaip jis veikia?” komenatarų: 1

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *