Internetinė reklama

Internetinė reklama socialiniuose tinkluose

Kadangi technologijos keičiasi ir vystosi, rinkodaros specialistai toliau randa naujų būdų, kaip pasiekti auditoriją. Socialiniai tinklai šiuo metu yra populiariausias užsiėmimas suaugusiems laisvalaikiu visame pasaulyje, o reklamuotojai išplėtojo savo strategijas siekdami sudominti vartotojus socialiniuose tinkluose pavyzdžiui Facebook, Twitter ar Instagram. Internetinė reklama socialiniuose tinkluose tapo pelninga galimybe didelėms ir mažoms įmonėms ir bet kokio dydžio biudžetui.

Facebook

Facebook turi daugiau nei du milijardus naudotojų, tai yra puiki proga pasiekti platesnę auditoriją internetinės reklamos srityje. Kadangi Facebook yra socialinės žiniasklaidos svetainė, galite tikėtis daugiau srauto iš tinkamai suplanuotų skelbimų, jie gali padidinti srautą į Jūsų svetainę. Facebook dirba su reklamuotojais, kad sukurtų veiksmingus skelbimus, kurie netrukdytų naudotojų patirčiai. Tai naudinga Jums, Facebook ir Jūsų auditorijai. Panašiai kaip ir vaizdiniai skelbimai, Facebook skelbimai būna skirtingi: darbalaukio šoninė juosta, Desktop feed ir Mobile feed.

Darbalaukio skelbimai. Šoninė juosta yra seniausia “Facebook” reklamos rūšis. Šie skelbimai rodomi dešinėje naujienų kanalo pusėje kartu su kitais rašmenimis, pranešimais ar naujienomis. Svečiai dažniausiai juos ignoruoja, nes jie yra išjungiami, bet įstrigęs vaizdas gali pritraukti lankytoją.

Desktop Feed skelbimai. Vartotojų sklaidos kanalai (šiuo metu pažymėti kaip “Siūlomas skelbimas”) atrodo panašiai į įprastus įrašus. Kadangi SEM skelbimai būtų integruojami į paieškos rezultatus, Desktop Feed skelbimą lankytojas gali pastebėti iš karto, nes jis atrodo kaip įprastas pranešimas.

Mobile feed skelbimai. Mobile sklaidos kanalas veikia taip pat, bet skelbimai yra skirti mobiliesiems vartotojams.

Twitter

Jei jūsų auditorija myli Twitter, reklama šioje platformoje gali būti puikus būdas sustiprinti dalyvavimą ir išauginti auditoriją. Kaip ir Facebook, Twitter skelbimai leidžia reklamuoti turinio pasiūlymus naudodamiesi naudotojų sklaidos kanalais ir suteikia Jums variantų pagal kainą ir rezultatus.

Twitter skelbimai yra reklamuojamų tweets, reklamuojamų paskyrų ir reklamuojamų tendencijų forma. Twitter skelbimai – tai veiksmingas būdas sukurti tokią informaciją ir pagerinti jūsų prekės ženklo žinomumą. Jie taip pat teikia išsamius įrankius konversijų stebėjimui ir duomenų rinkimui per Jūsų kampanijas.

Instagram

Instagram, žinomas kaip vizualinė socialinės žiniasklaidos platforma, suteikia puikią progą pristatyti savo dizaino talentą (arba savo dizainerį). Nesvarbu, ar pasirenkate reklamuoti per vieną vaizdą, karuselę ar vaizdo įrašą, efektyvus Instagram skelbimas tuoj pat patraukia lankytoją, paskatindamas spustelėti. Nors sąnaudos reklamuoti Instagram šiuo metu yra šiek tiek didesnės nei Facebook ir Twitter, šie skelbimai teikia geriausius paspaudimų rodiklius. Tai reiškia, kad jūsų auditorijos nariai labiau linkę tapti pasekėjais ir galiausiai klientais.

Skelbimai internete pateikiami įvairiais stiliais, kiekvienas iš jų turi privalumų ir trūkumų. Kokią internetinė reklama pasirinksite Jūs?

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *