KOVO 8 KRUIZAS 03.07, 08.

KOVO 8 KRUIZAS 03.07, 08.

Nors paskutiniu metu #KOVO 8-OJI švenčiama mažiau, bet mes tai darome įsimintinai KRUIZERYGOS į STOKHOLMĄ, o LAIVE.LT pasirūpins, kad šis kruizas Jums paliktų neišdildomų įspūdžių.

Nustebinkite MYLIMĄ MOTERĮ, MAMĄ, SESERĮ ar kitą Jums reikšmingą moterį nuostabia IŠVYKA JŪRA. Palepinkite mylimą asmenį, pasirūpinkite STEIGMENOMIS KAJUTĖJE, mėgaukitės valgiu laive esančiuose restoranuose, kavinėse, baruose, pašokite šokių aikštelėje. STOKHOLME džiaukitės kartu leisdami laiką. Gražią dieną gerai pailsėsite.

KRUIZAS RYGA-STOKHOLMAS-RYGA

(https://laive.lt/keltai/kruizas-ryga-stokholmas/)

Jūsų laukia kruizas RYGA-STOKHOLMAS-RYGA laivais ROMANTIKA ar ISABELLE dvivietėse A, DE LUXE arba SUITE klasės kajutėse. Taip pat pramoginės ir poilsinės PROGRAMOS laive šokant, grojant įvairiems atlikėjams ar DJ disko salėje. Dainuokite KARAOKĘ mėgstamas dainas, dalyvaukite VIKTORINOSE ir ŽAIDIMUOSE bei nepraleiskite progos laimėti nuostabių PRIZŲ ir TALLINK KELIONIŲ KORTELIŲ.

KOKS GALĖTŲ BŪTI JŪSŲ KRUIZAS:

• 17:30 val. keltas išvyksta iš Rygos keleivių uosto.
• Nuostabus poilsis kelte – trokštami PIRKINIAI KELTO PARDUOTUVĖSE, POILSIS SAUNOJE, SPA CENTRE, ĮVAIRŪS KŪNO, NUGAROS, VEIDO, RANKŲ AR PĖDŲ MASAŽAI, PLAUKŲ PROCEDŪROS KIRPYKLOJE, SKANŪS VALGIAI RESTORANE, GAIVIEJI GĖRIMAI PRIE BARO IR PRAMOGINĖ PROGRAMA IKI RYTO.

2 DIENA.

• Ryte būsite kviečiami stiprių pusryčių prie švediško stalo restorane arba ypatingų pusryčių À LA CARTE RESTORANE.
• 10:30 val. laivas atplaukia į Stokholmą.
• Diena Stokholme. Galite pasirinkti keliauti su EKSKURSIJA ir gidu po Švedijos sostinę arba patys tyrinėkite miestą, aplankykite muziejus, užeikite į parduotuves.

EKSKURSIJA PO STOKHOLMĄ

(https://keltai.eu/Keltai-i/ka-pamatyti-stokholme/)

Kviečiame Jus ir siūlome vykti į EKSKURSIJĄ po Stokholmą kartu su gidu, nes taip per trumpą laiką sužinosite MIESTO ISTORIJĄ. Ekskursijos metu aplankysite ambasados rajoną, svarbiausius Stokholmo kvartalus, miesto centrą ir senamiestį bei kitas nuostabias ir įžymias Švedijos sostinės vietas. Turėsite progą pasimėgauti kvapą gniaužiančia miesto panorama, pasirodančia iš Fjallgatan, ir išgirsti daug svarbių faktų apie Stokholmą ir jo istoriją, švedų kasdienį gyvenimą.
• 17:00 val. išplaukiame iš Stokholmo. Po įspūdžių pilnos išvykos pailsėkite saunos ir SPA centruose, grožio salonuose, kur atliekami ĮVAIRŪS KŪNO, NUGAROS, VEIDO, RANKŲ AR PĖDŲ MASAŽAI, PLAUKŲ PROCEDŪROS KIRPYKLOJE bei atgaudami jėgas pavakarieniaukite laivo restoranuose. Pasinaudokite proga apsipirkti KELTO PARDUOTUVĖSE, nes čia prekės iš tiesų PATRAUKLIOMIS KAINOMIS.

• Vakarinė pramoginė dalis tęsiasi. Dalyvaukite ŽAIDIMUOSE, LOTERIJOSE, DISKOTEKOSE ar pasiklausykite gyvai atliekamos MUZIKOS ir parsivežkite namo DOVANAS bei TALLINK KELIONINIUS DOVANŲ KUPONUS.

3 DIENA.

• Ryte esate kviečiami pasistiprint prie švediško stalo restorane arba ypatingų pusryčių à la carte restorane.
• 11 val. grįžimas į Rygos keleivių uostą.

KELTAI.EU / LAIVE.LT

ADRESAS: DRUSKININK7 G. 7, KAUNAS

TEL.: +370 674 10 662

Verslo dovanos ir reklaminė atributika

Kai minia žmonių didėja išskirtinumas populiarėja. Norint išsiskirti, unikalų savo ženklą reikia prilipinti. Tas ženklas vadinamas logotipu, o lipinam mes jį paprastai bet ne prastai. Mako reklama įmonė – komanda, kuri pasiruošusi jūsų įmonės darbuotojams, festivalių dalyviams ar draugų ratui parengti unikalią dovaną su Jūsų logotipu, ženklu ar užrašu. Iš gausios produktų pasiūlos Mako reklamos kataloge galite išsirinkti Jus labiausiai traukiantį ir jums tinkantį produktą, ant kurio uždėsime tampografijos, šilkografijos ar UV spaudos būdu Jūsų logotipą. Jei nežinote, kas ta tompografija ir šilkografija o UV išvis Jus gąsdina ir baugina. Nesijaudinkite ir palikite Mako reklamos komandai. Ji pasiruošusi ne tik parinkti ir pritaikyti geriausią dekoravimo būdą jūsų pasirinktam produktui, bet ir suderinti, paruošti maketą, preliminarų vaizdą kaip atrodys Jūsų produktas su Jūsų ženklu. Skėtis, džemperis, trintukas ar net paprastas langų skustukas, viską rasite pas mus, kai užsuksit į svečius: www.makoreklama.lt , jei neradot ar nežinot: info@makoreklama.lt  parašykit bet kada, susisieksim visada.

Renginių apyrankės

Vis dažniau ir dažniau sutinkame tokį atributą kaip renginių apyrankės, dar kitaip vadinamą kontrolinėmis juostelėmis. Taip tai šauni ir įnovatyvi priemonė kontroliuo renginio lankytojų srautus, bei identifikuoti dalyvius. Kodėl ji tokia šauni? Ar pamenate popierinius renginių bilietus, kurių pilna krūva ant žemės po renginio, ar gavęs tokį bilietą nežinai, kur dėti? Lyg reikia saugoti ir neišmesti, bet tau atrodo jog jo nereikės, kišenių neturi, rankinuko nesinešioji… Todėl kad taip nereiktų daug sukti galvos renginių organizatoriams,  Juostelės Tau elektroninė parduotuvė: https://juostelestau.lt/ siūlo greitai ir lengvai įsigyti norimą produktą. Vos keli paspaudimai ir jūsų norimos juostelės apyrankės keliauja į jūsų miestą. Lp Express kurjerių pagalba, pristatome į bet kurį miestą, Vilnių, Kauną, Klaipėdą, Marijampolę, Alytų, Druskininkus, Mažeikius… Nevarginame jūsų kurjerių skambučiais, galite pasirinkti ir paštomatą arčiausiai esantį jūsų rajone. Nepasisekė apsipirkti? Ar norite kažko specifinio? Parduotuvės administratorius pasiruošęs atsakyti į jums iškilusius klausimus: info@juostelestau.lt

Robotas siurblys – kitoks požiūris į švaros palaikymą namuose

Šiuolaikinės technologijos mums pateikia vis daugiau priemonių, kurios palengvina mūsų kasdienę buitį. Viena iš jų yra robotas siurblys. Jis gali sutaupyti nemažai Jūsų laiko, kadangi robotas siurblys dulkių siurbimo darbus atliks savarankiškai ir Jums nereikės vaikščioti paskui jį.

Vos tik robotas siurblys atsirado rinkoje, daug kam tai atrodė sunkiai prieinama prekė. Dabar jau daugelis šeimų gali sau leisti jį įsigyti ir siurblys robotas sparčiai populiarėja. El. parduotuvėje www.siurbliai-ilife.lt prekiaujame Ilife firmos robotais siurbliais, kurie pasižymi puikiu kainos ir kokybės santykiu. Čia parduodami ir siurbliai robotai, kurie turi ir drėgno valymo funkciją, tad toks dulkių siurblys yra ir plaunantis siurblys.

Robotas siurblys puikiai pravers ir šeimoms auginančioms mažus vaikus. Puikiai žinome, kiek daug laiko atima namų tvarkymas, kai aplink laksto mažieji. Ilife siurblys kasdien palaikys švarą namuose ir Jums nebereikės sukti galvos dėl nuolatinio siurbimo ar grindų valymo.

Dulkių siurblys robotas be Jūsų priežiūros pats randa visus atvirus kambarius ir juos išsiurbęs grįžta į pasikrovimo stotelę. Taip pat robotas siurblys apvažiuoja kliūtis ir nenukrenta nuo laiptų ar kitų pakilimų.

Apsilankykite www.siurbliai-ilife.lt el. parduotuvėje!

Ilife siurblys robotas Jūsų namams

Siurblys robotas sulaukia vis didesnio populiarumo ir vis daugiau šeimų be jo jau neįsivaizduoja savo buities. Dulkių siurblys robotas taupo Jūsų laiką, kadangi jis be priežiūros gali išsiurbti namus.  Kol robotas siurblys atlieka savo darbą, Jūs galite užsiimti savo reikalais ar mėgstama veikla.

Kiekvienas Ilife siurblys gali būti užprogramuotas siurbti kambarius tam tikru laiku ir netgi, kai Jūsų nėra namuose. Siurblys robotas nesunkiai randa visus atvirus kambarius ir savarankiškai grįžta į pasikrovimo stotelę. Taip pat siurblys robotas turi įmontuotus jutiklius, kurie padeda išvengti kliūčių ir nenukristi nuo laiptų.

Siurblys robotas tai puikus pasirinkimas norint nuolatinio švaros palaikymo namuose. Robotas dulkių siurblys taip pat yra puiki išeitis auginantiems gyvūnus, kurie šeriasi bei gryžę iš lauko prineša į namus žemių ir purvo. Jums nebereikia kaskart bėgioti iš paskos su siurbliu, nes siurblys robotas visą darbą atlieka už Jus!

Mūsų el. parduotuvėje www.siurbliai-ilife.lt šiuo metu parduodami šie Ilife dulkių siurbliai robotai: Ilife A40, Ilife V7S PLUS, Ilife V5S PRO, Ilife V8S, Ilife V80, Ilife A4S.

Apsilankykite el. parduotuvėje www.siurbliai-ilife.lt ir išsirinkite, kuris robotas siurblys taps Jūsų naujuoju pagalbininku!

Internetiniai adresai. Kam jie naudojami?

Šiais laikais kiekvienas verslas privalo rūpintis savo reputacija. Ir gera reklama padeda pasiekti našių rezultatų. Štai be internetinio puslapio reklamuoti savęs tinkamai nepavyks, kadangi pirkėjai visada linksta arčiau inovatyvumo. O internetinis puslapis jau net nebėra kažkas tokio neįprasto ir ypatingo, gal reikėtų atskirai svarstyti, ar jis jums reikalingas.

Tiesa, kiekvienam internetiniam puslapiui reikalingi ir konkretūs domenai, kurie gali garantuoti, kad pavadinimas puikiai tiks ir repreznetuos internetinę svetainę. Kam reikalingi domenai, kurie kartais gali būti pavadinami internetiniais adresais? Paprasčiausiai tai priemonė, kuri gali padėti jus rasti plačiame interneto vandenyne.

Žinoma, skirtingi internetiniai adresai padeda rasti ir skirtingą svetainę. Kol vienu atveju pavadinime yra naudojamas ir įmonės pavadinimas, tuo tarpu kiti renkasi raktinius žodžius, kurie geriausiai reprezentuoja atliekama paslaugą arba parduodamas prekes. Svarbiausia, kad susirasti geriausią internetinį adresą nėra paprasta, kadangi kai galimybės tokios atviros – tik tikslingos paieškos gali garantuoti ir gerus rezultatus.

Internetiniai adresai naudojami tam tikros įmonės arba jos atliekamos veikos reprezentatyvi. Tinkama reprezentacija gali užtikrinti, kad galiausiai žmogus liks patenkintas ta kokybe, kurią jam pavyko gauti ir tuo pačiu jis bus ieškomas internete. O tai, žinoma, neatsiejama ir nuo geriausios reklamos. Marketingo profesionalai tikina, kad geras domenas gali parduoti, tad ieškant tinkamiausio teks skirti šiek tiek laiko įvertinimui bei galimybėms.

Tiesa, internetiniai adresai turi būti ne tik pasirenkami atidžiai, tačiau reikia įvertinti ir tai, kad ne visada viskas žmogaus noruose. Paprasčiausiai kiekvieną dieną užregistruojama bent jau keli šimtai adresų su lietuviška galūnę ir milijonai tų, kurie skirti tarptautinėms rinkoms. Taigi, kartais tenka ieškoti kito varianto arba paprasčiausiai rasti perpardavinėtojus, kurie gali pasiūlyti tokį variantą, koks jums tinka labiausiai. Žinoma, tai kainuoja, tačiau įvertinus tai, kas geras pavadinimas parduoda – daugeliu atveju mokėti pinigus tikrai verta, kadangi vėliau jums tai sugrįš net kelis kartus atgal.

Internetiniai adresai dar vadinami domenai – galimybė būti kur kas greičiau randamu.

 

Keisti mitai apie SEO straipsnius ir tekstus

seo straipsniai

SEO rinkoje sklando ne vienas mitas ar stereotipas apie tai, kaip turėtų būti daroma optimizacija. Priežastys labai paprastos – pasenusi informacija, klaidinantis SEO agentūrų požiūris siekiant iš klientų gauti kuo daugiau pinigų ir paprasčiausias mąstymas, kad Google Lietuvą laiko 5-ja pasaulio šalim, jei ne 15-ja. Šiame straipsnyje pabandysime keletą mitų išblaškyti. Pasirodo, daug kas yra ne taip, kaip galvojome.

SEO straipsniai turi būti 300 žodžių

Šis mitas atsirado prieš dešimtmetį ir vis dar labai gajus. Kodėl 300, o ne 500? Juk Google sako, kad kuo įdomesnis ir įtraukiantis turinys, tuo geriau. Akivaizdu, kad 50-700 žodžių tekste galima skaitytojui pateikti gana išsamią informaciją. 300 žodžių yra senovinio mašinraščio standartas. 1800 spaudos ženklų be tarpų yra 250-300 žodžių. Būtent tiek teksto tilptų į vieną lapą, jei spausdintume ne kompiuterio klaviatūra, o rašomąja mašinėle per kalkę. 250-300 žodžių žmogus perskaito per 2 minutes. Būtent tiek laiko jis sugeba skirti koncentruoto dėmesio skaitant ekrane, o ne ant popieriaus. Jei skaitoma ilgiau nei 2 minutes, reikalingi papildomi dirgikliai tekste, kurie pritrauktų dėmesį – paryškinimai, sąrašai, iliustracijos. Štai jums ir 300 žodžių. Google pakaks ir 100 žodžių bei 3 video klipų, kad lankytojas puslapyje liktų ilgiau, nei skaitydamas 300-500 žodžių tekstą, tad jo keliamas tikslas pasiekiamas ir su mažiau teksto.

Straipsnyje reikia juodinti tekstą

Ar pastebėjote straipsnių, kuriuose pajuodinti ištisi sakiniai. Maža to, kai kurie ura pabraukti, parašyti pasvirusiu tekstu. Tai dėl SEO mito, kad reikia išskirti raktinius žodžius. Seniau gal ir reikėjo, tačiau Google puikiai supranta HTML kodą ir aiškiai suvokia, kad <strong> <em> <underline> kodai yra skirti pažymėti tam tikrus žodžius, kuriuos autorius nori pabrėžti. Jei jaus žymimi sakiniai, tampa nebeaišku, kas norima pabrėžti. Tada toks formatavimas praranda prasmę.

Skaitytojui pakanka mažesnio dirgiklio, kad į jį atkreiptų dėmesį. Be to dirgiklis gali būti ir reklama šone, kurią Google robotas mato kaip parastą kodą. Nepersistenkite su formatavimu. Geriau jau įdėkite papildomą iliustraciją ar video.

SEO straipsnis gali turėti tik 2 išeinančias nuorodas

Tiesa tokia: bet kuris straipsnis gali turėti tiek nuorodų, kiek mano esant reikalinga. Kai kuriuos nuorodos gali turėti „nofollow“ atributą. Interneto informacija yra paremta skirtingais šaltiniais. Rašydami tekstą apie sportinius batelius rašytojai remiasi Wikipedia, Nike ar Adidas istorija, aprašyta jų korporatyviniuose puslapiuose, iš Keds.com pasiskolintomis nuotraukomis. Visa tai galima pažymėti tekste. Ir, aišku, duoti nuorodą, kas Lietuvoje prekiauja sportiniais bateliais. Taigi, straipsnyje bus bent 4 išeinančios nuorodos ir tik viena jų ves į užsakovo puslapį. Google supras tai kaip kokybišką straipsnį, kur vartotojui pateikiama naudinga informacija apie sportinių batelių istoriją, o ne tik vienos el. parduotuvės reklama. Ir jis tokio straipsnio tikrai nenubaus už tai, kad jame yra daugiau, nei 2 išeinančios nuorodos.

Kaip matote, šie mitai yra gana dažni mūsų SEO rinkoje. Kalbėjimas apie juos padės jų atsikratyti, nors ir ne iš karto.

 

Kokį akvariumą rinktis: stiklo ar išmanųjį akrilo?

Daugelis mūsų mylime ir rūpinamės gyvūnais: šunimis, katėmis, paukščiais, žiurkėnais ar žuvimis. Kai kurie pagalvoja apie jų priežiūrą: kas prižiūrės? kiek laiko ir pinigų reikės? Galima būtų apibendrintai paklausti, kokie gyvūnai mažiausiai reikalauja priežiūros, laiko ir pinigų? Atsakymas – žuvys. Kodėl? Žuvų nereikia išvesti į lauką 2–3 kartus per dieną, prausti, šukuoti, jos nebylios. Nors galbūt tuo suabejočiau… Joms tik reikia gero akvariumo, kuris perimtų visus jūsų rūpesčius.
Kas mėgsta poilsį ar pažintines keliones prie jūros, vandenynų, ežerų ar upių, myli gamtą ir nori pažinti vandens pasaulio gyventojus, kurių grožio ir malonumų mes ilgimės visus metus, tą tropikų dalelę, vandens grožybes gali turėti savo namuose.
Pažvelkime į vandens pasaulį žuvų akimis.

Renkantis akvariumą

Rinkdamiesi akvariumą galime atkreipti dėmesį į keletą dalykų: kokias žuvis ir augmeniją norime turėti? Kokių dydžių, formų, dizaino ir medžiagų akvariumas tiktų mūsų interjere? Ir kokios mūsų biudžeto galimybės? Dažnai kaina tampa veiksniu, pakišančiu mums koją – taip kokybę, malonumą ir saugumą kaip vertybes paliekame antrame plane. Taigi nusiperkame pigiausią stiklinį akvariumą ir neilgai džiaugiamės – patiriame nusivylimą, tada sumokame dvigubai ar trigubai didesnę kainą, prarasdami laiką, sveikatą, įvaizdį ir pinigus.

Akrilas prieš stiklą

Akvariumai būna jūriniai ir gėlavandeniai, pagaminti iš stiklo ar akrilo.
Stikliniai akvariumai yra pigiausi, tačiau turi daug trūkumų: jie suklijuoti silikonu, kuris trumpaamžis, todėl pradeda trupėti ir leisti vandenį. Pavyzdžiui, priėjus prie akvariumo iš arčiau, jis dažnai atrodo nehermetiškas, lyg būtų apšerkšnijęs, ir nepatrauklus. Jų medinės spintelės-stovai atrodo neestetiškai dėl nuolat lašančio vandens. Stikle įbrėžimų neišpoliruosi. Statistiškai yra paskaičiuota, kad 10 proc. stiklo akvariumų neatlaiko vandens slėgio ir pradeda leisti vandenį arba sprogsta. Ypač tai skausminga, jeigu įsirengėte jį naujame būste, o akvariumui sprogus ne tik nukentėjo jūsų butas, bet dar turite atlyginti kaimynams padarytą žalą. Stiklo kaip medžiagos galimybės yra ribotos: jo rezervuaro dydžiai, aukštis gali būti ne didesni nei 70 cm, negalima pasirinkti norimos formos – apvalaus ar įmantriai išgaubto gaminio, be to, stiklas reikalauja dažnesnės priežiūros, palyginus su akrilo akvariumais.
Akriliniai akvariumai yra tikra priešingybė stiklo akvariumams. Jie turi kokybės pasą ir laiko patikrintą 100 proc. garantiją, o jų medžiaga – akrilas – yra daugiau kaip 10 kartų tvirtesnis, optiškai skaidresnis ir termoatsparesnis nei stiklas – tai gyvybiškai svarbu florai ir faunai, pvz., dingus elektrai, nes akrilas ilgiau išlaiko šilumą nei stiklas. Medžiagoje visi įbrėžimai lengvai išpoliruojami.
Gero gamintojo akrilo akvariumai yra pagaminti ir sertifikuoti gamykloje, jie atrodo kaip tikri meno šedevrai: elegantiški, aptakūs, naujausio dizaino, nors kaina yra didesnė už stiklo, tačiau gaminant nėra jokių apribojimų, nebent tik mūsų vaizduotėje. Šiuos akvariumus galima užsakyti bet kokio dydžio ar pageidaujamos formos, dizaino – be jokių apribojimų, todėl suprantama, kodėl šie gaminiai yra rinkos lyderiai, leisdami mums maksimaliai mėgautis povandeninio pasaulio malonumais.

Priežiūra ir specialistai

Akrilo akvariumams reikia retesnės priežiūros nei pagamintiems iš stiklo, pvz., 120 litrų akrilo akvariumų priežiūra 3–4 kartus retesnė nei pagamintų iš stiklo, o specialių matmenų 350–400 litrų akvariumų – net 8–12 kartų retesnė. Todėl per 1–2 metus jų kaina atsiperka ir mes galime mėgautis turėdami išskirtinių formų, dizaino, patikimą, originalų ir kokybišką akvariumą su saugumo garantija ir retesne priežiūra.
Galime ir patys prižiūrėti savo akvariumą, gamintojas prideda instrukcijas su naudingais patarimais, suteikia gaminiui 1–2 metų garantijas, konsultuoja arba galime patikėti tai atlikti profesionaliems specialistams, kurie sutaupys mūsų laiką ir pinigus, kad galėtumėme ilgiau mėgautis akvariumo teikiamais malonumais.
Jeigu renkamės specialistus, geriausiai tai atlieka gamintojo paslaugų teikėjas. Kodėl? Nes paslaugų teikėjas turi technikų, meistrų – visi kvalifikuoti profesionalai. Kartais taip nutinka, kad mes keičiame paslaugų teikėjus, tikėdamiesi sutaupyti pinigų, bet apie pasekmes kokybei ir garantijas nepagalvojame, tada nusiviliame, nes prasti ,,specialistai“ sugadina gaminį negrįžtamai (subraižo sieneles, įrangą, nukenčia žuvys, augalai, koralai) ir tuomet vėl grįžtame pas gaminio tiekėją prašydami ,,SOS“ pagalbos.
Todėl manyčiau svarbu patikėti gaminio priežiūrą tikriems savo srities profesionalams. Pavyzdžiui, kai nusiperkate naują ar apynaujį automobilį, ar jį atiduodate prižiūrėti serviso darbuotojams, ar žmonėms iš garažiuko?
Iš gaminio paslaugų teikėjo galime išpešti daug naudos, pavyzdžiui, jis suteikia darbams ir įrangai garantijas, nemokamai atveža visą reikiamą įrangą, žuvų pašarus, o klientams išreiškus nepasitenkinimą pasiūlo kompensavimo alternatyvą arba net grąžina pinigus. Ką mes galime gauti iš „garažiuko“ žmonių? Komentarų netrūksta…

Išmanūs akvariumai, jų dydžiai, forma ir dizainas

Išskirtinių dizainų, įspūdingų dydžių, formų įvairovė – visa tai akrilo akvariumai (gaminiai), kurie patenkina net pačių išrankiausių pirkėjų poreikius renkantis gaminio dizainą, įvaizdį ir estetines vertes.
Pavyzdžiui, akvariumai bokštai – tokio dizaino produktai yra mėgstamiausi iš mažiausiai erdvės užimančių gaminių: jie yra žmogaus aukščio kolonos formos gaminiai, kurie išnaudoja patalpos vertikalią erdvę – jūra prasideda nuo apačios kildama į viršų ir būna nuo 1,8 iki 3 metrų aukščio ar daugiau. Šios serijos akvariumuose gali būti sumontuoti saulės ir kt. alternatyvūs elektros šaltiniai, kurie valdo viso akvariumo funkcines sistemas: aeracijos, apšvietimo, filtravimo ir kt. Taip pat gali būti įrengtas mobilusis valdymas, kuris pateiks tekstinę ar vaizdinę informaciją apie jūsų vandens gyventojus ir vandens būklę, net galėsite perduoti savo žuviukui Nemo linkėjimus būdami toli nuo jo
Robotizacijos sistemos gali leisti valdyti ir atlikti veiksmus per atstumą, net jei kiltų poreikis pakasyti žuviukui nugarėlę, pataisyti augmeniją, koralus ar pakeisti šėryklą.
Na, jeigu gaminys pabos arba ateis laikas atnaujinti jūsų vidaus interjerą, yra galimybė renovuoti jį į burbulų (burbuliukų) koloną ar kitą funkcinį vandens gaminį, tereikia kreiptis į originalaus gaminio tiekėją.
Pasinerkime į povandeninį pasaulį ir išsirinkime tinkamus namus mūsų vandens gyventojams!
Parengė: Vidas Gudavičius 2018.09.09.

SEO straipsnių talpinimo katalogai

SEO straipsnių katalogai – galimybė gauti atgalinių nuorodų (angl. backlinks) iš kokybiškų vietų. Renkantis, kur talpinti straipsnius reikėtų atkreipti dėmesį į svetainės kokybę:

  • Ar svetainėje talpinami straipsniai yra kokybiški
  • Kiek nuorodų yra straipsniuose
  • Ar yra straipsnių, kuriuose visai nėra atgalinių nuorodų
  • Kiek laiko Jūsų nuoroda bus kataloge

Pagal tai galite spręsti – ar verta talpinti SEO straipsnius į norimą katalogą.

Mūsų siūlomi straipsnių katalogai, kurie verti dėmesio straipsnių talpinimui:

  1. 100s.lt
  2. blogas.eu
  3. straipsnis.eu
  4. seoreklama.eu

SEO tekstai ir straipsniai

SEO (angl. Search Engine Optimization) tekstas – dažniausiai 300-500 žodžių tekstas, kuris yra parašytas puslapio idėją atitinkančia tema, naudojant raktinius žodžius.

Straipsniai turėtų būti skirti ne tik paieškos sistemoms, bet ir lankytojams, todėl tekstas turi būti susijęs ir nuoseklus, unikalus, bei kokybiškas, taip pasiekiama tinkama auditorija, o paieškos sistemos kelia Jūsų reitingą paieškoje. Jei kelsite vieną straipsnį į daug svetainių, tuomet paieškos sistema supras, kad turinys yra neunikalus  ir nekokybiškas – iš straipsnio negausite jokios naudos.

SEO straipsnis turi būti:

  • atitinkamos tematikos pagal svetainės turinį;
  • skcentuojantis reikiamą raktažodį ;
  • suformatuotas laikantis SEO standartų;
  • lengvai skaitomas ir suprantamas;
  • unikalus;
  • neilgas.

Nuorodos (angl. backlinks) yra talpinamos į straipsnių tekstus, kurie publikuojami internetiniuose portaluose. Kadangi internetas yra milžiniškas informacijos ir būtent nuorodų tinklas, todėl būti tvarkingai įtrauktiems į šį nuorodų tinklą yra tiesiog būtina. Kuo daugiau nuorodų bus nukreipta į svetainę, tuo geriau ją reitinguos paieškos sistemos. Dažniausiai yra  leidžiamos dvi nuorodos, tačiau patartina naudoti vieną – kartais mažiau yra geriau!

Google paieškos sistema stipriai kreipia dėmesį, į tai kaip dažnai tinklapiai atnaujina savo turinį. SEO tekstai ir straipsniai gali stipriai pagelbėti tinklapiui būti surastam per paieškos sistemas. Jei neturite laiko, kurį galite skirti naujų tekstų rašymui ir esamų atnaujinimui, samdykite SEO straipsnių rašytojus. Svarbiausia nenustokite reguliariai kelti atgalinių nuorodų ir naujų tekstų į svetainės turinį, kad nepajustumėte, per paieškos sistemas ateinančio, lankytojų srauto sumažėjimo.